(null)
Duntäcke med marmor motiv... kan inte bli mer perfekt än så! 
(null)
Moby vattenkanna... passar utmärkt till Zion’s Moby badkar :) 
(null)
Vi har börjat få myror in i huset nu... alltså varför ska alla kryp infiltrera mitt hem?! Först kackerlackor och nu myror... det räckerrrrrr 
(null)
Tänkte sortera i mitt garage.. denna hylla är perfekt eftersom att den är hög och smal. Vi får se hur det blir! 
(null)
Lugnande för lilla Tigress. Hon är alltid så orolig om nätterna och på dagarna så vi får hoppas att detta biter på henne för vi alla är trötta på hennes galna beteende, ughhh. 
(null)
Hoppas att denna kräm hjälper mot mina riktigt djupa och fula stretchmarks.. 
(null)
Perfekt för våran lilla garderob, som jag omvandlat till en matförvaring. Hoppas att det blir lite enklare att hitta nuuuu
(null)
Jag har hört massa bra om dessa kuddar, så ska ge det ett försök! :) 


Oj vilken lång dag det har varit... klockan är 7 på morgonen och jag är klarvaken. Jag har dygnat framför The Handmaid’s Tale på Hulu... oj vad bra serie måste jag säga! 
Zion krigade jag ett bra tag med för att få honom att sova. Han har börjat lära sig att göra olika ljud nu, så på morgonen väcker han mig oftast med massa babblande och tjut. Ganska gulligt faktiskt. Jag blir alltid lika imponerad haha. 
Efter att Zion somnat någonstans runt 2 så tog jag mig en kaffe och tittade på 4 avsnitt på raken. Alltså, SÅÅÅ bra!!! 
Jag fick okej från min chef att få börja jobba den 5e Augusti. 5e Augusti är ju även min och Rezuans bröllopsdag (dagen vi hade vår bröllopsfest i Sverige). Så sjukt att det har gått 3 år sen dess. 
Det är farligt att lämna mig ensam på Amazon’s Prime Day. Det slutade med att jag köpte 8 grejer.... 8 grejer jag egentligen inte behöver... hade $80 i presentkort så det var nice! Det blev lite kul grejer som ni kan se. Jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan Amazon asså... haha! Nä nu blir det läggdags, ska försöka att inte sova bort dagen! :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress