Igår hände något otroligt ofattbart... jag seglade med min chef i Marina Del Rey, vilket jag aldrig gjort förut. Det var super mysigt, som ett litet mini äventyr. Vi firade hennes föredetta assistents födelesedag. Alla hade med sig mat, snacks och dricka och det var en super mysig stämning. Någonstans vid Laguna Beach så stannade vi båten och folk hoppade i och simmade i havet. Brrrr.... Såg dock otroligt roligt och svalkande ut. 
Nu kommer det ofattbara.... vi alla hade klättrat upp på däck och alla bara satt där och tog det lugnt, sjöng och spelade gitarr. Jag gosade med hundarna, och satt och tog bild på dom. Jag lade ner min telefon på golvet som var lite halvt lutande för att knuffa upp Gidget lite eftersom hon höll på att glida ner, och plötsligt så hör jag ett skrap-ljud och en av tjejerna som skriker "OH NOOO, SOMEONES PHONE!!". Jag vänder mig om och tittar på henne och jag vet direkt att det var min telefon som hade glidit ner i havet.... jag var så chockad att jag började asgarva. Förstår fortfarande inte hur det här kunde vara möjligt. Så nu är man telefonlös. Jag måste betala drygt 300 dollar för en ny telefon eftersom den är försäkrad, annars hade jag behövt betala ytterligare 600... Ugh.
Så ja, kul fredag haha. Men helt ärligt har det varit lite "skönt" att vara telefonfri, jag vet inte hur jag ska förklara det men jag tror att det behövdes, speciellt då jag är halvt fastklistrad till den mest hela dagarna. 
Slänger upp lite bilder från chefens facebook, samt några bilder jag lyckades rädda från min egen telefon. 
Angelica Wåhlin

Ser sååå härligt ut! & vilka söta vovvar :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress