Idag tog mamma ledigt så vi kunde gå ut och köpa mamma kläder. Mamma är så söt, hon var så taggad. Det är sjukt att mamma sortimentet är så litet här i Sverige! Enda butiken vi hittade något i var inne på H&M. Lindex och Kappahl hade ingenting, och ingen annan butik heller.
Så vi vaknade och gjorde oss iordning och sen drog vi till Mall of Scandinavia. Gick runt där lite och därefter så satte vi oss ner och fikade lite. Vi delade på en prinsesstårta, SÅÅÅÅ GOTT! Så som jag har längtat :) 
Det var skönt att bara få sitta med henne och mysa och prata om livet. 
Vi stannade en snabbis inne på Smycka, jag som dör för D&K, drog med mig två par örhängen hihihi. 
Därefter så drog vi vidare till tåget, men idag, just idag så skulle inte tågen gå, och det var tvärstopp. Så vi väntade i nästan 35 min på tåget, och så kom det äntligen. Men då sa dom att tåget inte skulle nånstans och att man istället ska ta annat färdmedel. 
Så vi tog bussen till Solna Centrum och tunnelbanan till TC. 
SÅ MYCKET MÄNNISKOR, herregud.
När vi väl kom fram så gick jag loss inne på H&M där, och mamma köpte allt såklart (Perks att ha en mamma och pappa som man inte träffar så ofta hehehe). 
Så det blev några byxor och ett par toppar. Allt för att kunna klä sig lite bekvämare. 
Jag kommer ju såklart köpa mer på hemmaplan sen, men det var en bra start, och jag är glad att det första graviditetsrelaterade jag tagit del av varit med min mamma. Nu när man själv ska bli mamma är det ganska gulligt att man kan bära med sig det som ett roligt minne! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress