(null)

(null)

(null)

(null)

Idag blev det en chill dag. Sundayfunday som det också heter ibland. 
Vi åt frukost på morgonen och sen tog vi det lugnt. Sen började vi fixa oss lite oxh därefter så drog vi till In N Out för lunch. 
Sen blev det lite smink-haul inne på ULTA. Lite kul grejer fick följa med hem som jag kan slänga upp imorgon :) 
Efter shopping så drog vi vidare till Target och sen blev vi fikasugna och åkte till Paris Baguette för lite chailatte och strawberry cream. Mmmmm! 
Sen åkte vi hem och jäste framför tv’n. Det blev en snabb Subway och Vons visit däremellan också Hahaha. 
Nu är klockan 4 och jag jobbar om några timmar, hehehe..... oh well. Tjejerna åker hem på Tisdag så då lär jag komma in i mina rutiner igen. Jag längtar efter en riktigt skön detox och ett svettigt gympass! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress