(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I förrgår så var jag och köpte lite grejer på Ross innan jag åkte hem till Suzan. Jag, Suz och Natta satt uppe och snackade skit ända fram till 3 på morgonen. Det blev massa debatter, storytelling, skitsnack och skratt. 
Så skönt att få lite omväxling i språket ibland. 

Igår så var jag och Alvina på Wi Spa i LA.
Åkte först hem till henne i Santa Clarita och så åkte vi tillsammans dit.
Jag älskar Wi Spa med hela mitt hjärta, det är ett så himla häftigt ställe. Alla är nakna dock men helt ärligt stör det inte mig speciellt mycket. 
Vi hade båda en service klockan halv 4, så vi kom drygt 40 min tidigare för att chilla och prova olika bastu’s. 
Stället är på fyra våningar. Kvinnornas omklädningsrum är på bottenvåning, andra våning är männens omklädningsrum. Tredje våningen är ett allrum för folk av båda könen. Det är även dör som de har 5 olika slags bastu’s, sov ateljé, datorer, restaurang och bibliotek.
Stället är öppet 24/7, så de e skönt att man inte behöver stressa. 
Och fjärde våningen är typ andra behandlingar.
Tjejernas avdelning på bottenplan är ganska häftigt. Vi har ett "relaxrum" där man kan ligga på mattor och chilla, eller titta på koreansk tv i skinnfåtöljer.
Sen finns det en hel rad av skåp som man fått tilldelat. Alla har som ett magnetiskt armband som man öppnar sitt skåp med samt betalar om man ska köpa något.
Sen finns det en avdelning där man kan få badrockar och handdukar, samt föna sitt hår.
Och i ena änden så finns det en liten butik där man kan köpa koreanska hudvårdsprodukter och få en manikyr eller pedikyr.
När man går igenom deras glasdörrar så finns det massa duschar, bastu samt tre olika gigantiska jaccuzzi’s. Tre med olika styrkor. En otroligt varm, en okej varm och sen ett isbad.
Vi chillade i jacuzzin tills vi blev inropade. 
Jag hade en buff + massage service. Hon exfolierar hela kroppen och sen oljar in och masserar. Asså man kände sig som en ny människa, dock är jag fett öm i kroppen idag haha. 
Efter servicen så gick vi upp på tredje plan och åt. Vi åt sittandes på golvet, det var faktiskt fett mysigt. 
Därefter drog vi oss smått hemåt. 
Önskar vi kunde spendera mer tid där, men det får bli nästa gång! 
Vi åkte tillbaka hem till Alvina, och så åkte jag, hennes mamma och Alvina till en målarkväll. Det var superkul och supermysigt!
Velat prova länge så kunde inte tacka nej till att gå med dom. 
Vi målade, pratade och så hade dom öppen bar. Dock drack vi inte eftersom hennes mamma var där. Det blev Ros lemonad istället! 
Det var så kul att jag vill ta med Rez nästa gång! 
Efter vi var klara drog vi tillbaka hem till dom, chillade lite och så blev vi hungriga så vi åkte iväg tillsammans med Anmita och köpa McDonalds hahah. 
Sen blev det hemgång, och idag har min soffa ÄNTLIGEN levererats. Yayyyy!! Ska visa bild sen :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress