(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
(null)
 
Igår var jag och min chef ute i skogen och letade efter en bra plats att fota henne på. Det var så sjukt dimmigt! Vi hittade ett jättehäftigt ställe där det fanns en dörr mitt i ingenstans. 
Vi fick lite foton och jag klättrade i träd för att få bilderna vi ville ha.
Mot kvällen efter jobbet så åkte jag till Alvina i Santa Clarita och åt middag på WingStop och sen åkte vi hem till henne och fortsatte kvällen. Hon däckade fett fort så Anmita underhöll mig den resterande tiden av kvällen haha. 
Imorse så fixade jag håret hos Lindsey inne på Juan Juan. Sjukt dyrt blev det men SÅ värt. Jag är så otroligt nöjd. Därefter så åkte jag och fixade naglarna. Så otroligt skönt! Behövde verkligen fixa dom, it was about time alltså! 
Imorgon ska jag med Janelle till Santa Clarita och titta på klänning till bröllopet. Melissa ska också med så det blir perfekt! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress