Igår efter jobbet skyndade jag mig hem för att göra mig iordning. Christine och Evan plockade upp oss och vi åkte till bensinmacken, köpte lite dricka och sen bar det iväg till Anaheim. Jag var så trött efter jobbet, men det blev att ploppa en Redbull för att piggna till. Det fungerade ganska så bra.
3 timmar musikpumpande senare så stannade vi vid Carls Jr för lite mat och toabesök, och sen blev det ytterligare en timme till och vi var äntligen framme i Anaheim. Alltså traffiken i LA är kaos. 
Vi blev eskorterade till våra platser vid scenen och en dryg timme senare så började hans förband och sen 2 timmar senare så var Abel på scenen. Rez är helt kär i The Weeknd så han hade skaffat dessa biljetter för drygt 4 mån sen. Han är så otroligt bra måste jag säga, ingen tråkig stund även fast vi precis såg honom. Fun fact: Jag var på den där mega tvskärmarna i typ 5 sekunder, hihi! 
På väg hem så dog vi nästan då en stor bil bytte fil när vi var precis bredvid dom. Tack och lov så hann Christine väja in i filen bredvid oss, annars hade vi alla åkt på en otroligt jobbig olycka. Vissa folk alltså...
Overall, det var en perfekt dag med två sköna vänner. YAAAAS
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress