Idag blev det en liten sovmorgon för mig. Vaknade vid kvart i 2. Annars har jag ju gått upp redan vid 10-11. 
Det blev ett myskalas på morgonen med Tigress. Åh vad jag älskar henne, hon är så sjukt gosig, gosig och tjock att man vill mosa henne, haha! Hon är så rolig på morgonen när man vaknar och hon märker av att ja har vaknat så ska hon skutta fram till mig och ge mig ordentligt med godmorgon pussar, haha! Det kommer kännas tomt efter att jag har åkt och vaknar på morgonen där utan dessa morgonpussar :( .  
Jag steg upp och gjorde mig iordning och sedan promenerade jag ner till bussen. 
Gick av i Centrum och upp till EH. Där väntade Sharmin på mig, och vi satte oss ner och började pladdra. Vi har inte setts på nästan 6 år nu. Så sjukt, vi som var som oskiljdaktiga. Vi pratade så mycket att vi glömde beställa något att äta. Men sen blev det en Chai Latte och en bagel som fick åka ner i magen. 
Vi pratade ända till stängning vilket var ytterst mysigt. Tiden bara flög. Vi pratade om gamla minnen, nya minnen och bara om livet i generellt sätt. Det är så sjukt för det var som att ingen tid mellan oss hade gått förlorad. Jag har verkligen saknat henne måste jag säga, och jag fick ur mig stenen jag hade haft i magen i ett drygt år. 
Jag tror vi båda verkligen behövde det här. Som tur ser jag henne på fredag igen innan jag åker eftersom hon jobbar på Arlanda vid den tiden som jag flyger. Sist så vinkade Narin av mig, denna gång blir det Sharmin, hehe.
Åhhh, det har blivit så kallt nu, redan minus två ute. Brrrr. Jag har nog dragit på mig en halsförkylning för min hals gör sååå ont. 
Förresten, Sabrina klarade sin uppkörning idag!!! Är såååå glad för hennes skull måste jag säga! YAYYYY! 
På kvällen hade jag och pappa ett strategi samtal. Jag har så mycket att tänka på nu. Men jag vill förbättra min framtid, så I guess, nu när jag har mitt GC så måste jag nog tillbaka till skolan och fortsätta mina studier. Det är nästintill omöjligt att få en stadig ekonomisk framtid i USA om man inte har en högre utbildning än en Associates Degree. Men jag är redo för jag vet att det kommer bli bra tillslut! :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress