Oj, så längesen! 
Jag tror min blogg börjar lida mot sitt slut. Jag har för många bollar i luften för att hålla den levande för tillfället. Känns som att livet har tagit över det mesta fritid jag har för tillfället. 
Ger grovt cred till de som lyckas hålla sin blogg levande samtidigt som de hinner med massvis med andra saker. 
Hursomhelst, jag har börjat kolla efter ett nytt jobb nu. Nu när semestern av basket och ishockey är slut så finns det inte så mycket jobb att göra, så timmarna har klippts till hälften. Väldigt synd då jag trivdes väldigt bra. 
Men det är inte hela världen! :) 
Förra veckan njöt jag och Rez av en liten mini vacation till San Diego. Spontant men vem har sagt att spontant inte är något positivt hehe! 
Han hade bokat ett jättefint hotellrum på 24:e våningen, med massa fönster som man kunde klättra upp och sitta i, en liten hall och ett jättefint badrum med bubbelbadkar.
Vi åt grekiskt på kvällen och på morgonen dagen efter tog vi oss till stranden i Ocean View och njöt av vår dag. Därefter gick vi och hälsade på min vän jag hade lärt känna från Art Institute i Santa Monica. Tror inte jag sett Isaac på 2 år nu. Helt underbart, och han skrek till som värsta tjejen och studdsade som en studdsboll när han fick syn på mig hahah! 
Jag har äntligen hittat min dröm bröllops outfit. ÄNTLIGEN. Det är så svårt att hitta något som är helt perfekt i pris också, men denna gång! YAAAAAS! 
Veckan innan detta så tog Rez med mig till Kobe Bryants sista match. Jättefin stämning, folk var ledsna men ändå glada. Är ingen sport entusiast, men Lakers matcher brukar vara något man vill hänga i julgranen :)
Sen har jag hängt med vänner nu när jobbet tillåter mer fritid. Hookah, Ramen, nagelfix. You name it! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress