Oj, vilka händelserika två dagar jag har haft.
Igår åkte jag till Märsta för att handla lite till brunchen vi skulle ha för Naida idag. 
Vi drog hem till Narin ett litet tag, hängde med hennes föräldrar på hennes bakgård och sen åkte vi till hennes mosters lägenhet och myste lite med lunch fika på hennes balkong. Sen blev det att göra sig iordning och så drog jag, Naida och Narin mot stan. 
Mötte upp Zara och så drog vi vidare mot restaurangen, Libanon Meza. 
 
Väldigt trevlig kväll där, med super god mat och vår kypare som fick för sig att han skulle wine and dine me hela kvällen hahaha. Gratis påtvingade drinkar och shottar började kvällen såhär fint, och efter middagen så drog vi vidare till Celezte och firade Naida som fyllt 25 i veckan!
Därefter drog vi vidare till Max och fick i oss lite gott innan vi började rulla mot pendeltåget runt klockan 5.
Dock hade vi ju världens otur, tåget hade något signalfel vilket betydde att vi blev strandsatta på Märsta tåget i allafall en timme, kanske en och en halv timme... lagom roligt när det enda man ville göra var att gå hem och sova.
 
Väl i Märsta så blev det lite chill med te och sen blev det någon timmes sömn, och sen upp för att fixa frukost. Det blev tårta i sängen för Naida, och en fet frukost buffe av stekt potatis, champinjoner, äggröra, bröd med löksmör och olika sorters frukt.
Behövde ju dra mot Arlanda efter ett tag och möta upp min farbror och bror. Rez kom ju idag!! YAYYYY.
Stackarn har ju fetaste jetlaggen just nu. 
Zara gjorde världens finaste inbakade fläta, som liksom satt ovanpå mitt huvud istället för inbakat.
Ska dra mig och sova om en liten stund jag också, efter ett avsnitt av Game of Thrones! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress