I söndags så hade Rez jobb sin julfest så vi var iväg och spelade minigolf. Det måste ha varit nästan 10 år sen jag spelade sist. Minns inte ens sist jag spelade. Det var galet kallt, och jag hade inte riktigt förberett mig klädmässigt för kylan. Men vi hade det himla kul i samma lag som hans chef och chefens flickvän. Vi alla kom överrens, så det var skönt! Och oj så dåliga vi alla var, tror inte jag skrattat så mycket som jag gjorde på väldigt länge. Häftigt ställe, ska lätt komma tillbaka dit i sommar, eller i vår när det blir varmare.
Imorse blev det ingen sömn då vi klockan 4 på morgonen bestämde oss för att dra iväg till gymmet eftersom ingen av oss kunde sova. Så det bar av till gymmet utan sömn, kändes ganska sjukt att vara där så sent men så tidigt för alla morgonmänniskor som precis vaknat påbörjat sin dag. 
 
Somnade nog inte förrän vid 10 på morgonen. Vi har båda förälskat oss i serien Gotham, så vi har sträcktittat i någon vecka nu.
Jag vaknade runt 3, och så bar det av till Topanga Mall, där jag och Rez splittrade på oss för att leta julklappar. 
3,5 timme senare hade vi båda fått ihop allt och så bar det iväg hem. Men tyvärr är vi båda så himla dåliga med att hålla oss, så vi bestämde att öppna våra presenter när vi kom hem. Typiskt alltså haha!
Måste nog säga att han gjorde ett himla bra jobb på så kort tid. 
Det blev ett stort doftljus med kopparlock, två navelpiercingar, ett hoodie och mjukis set, ett set från Bath and Bodyworks och ett presentkort från Sephora! Det roliga är att han är en sån som man måste dra in i butiker, så han gjorde ett bra jobb hihi! 
Själv beställde jag hem hans presenter från Amazon för några veckor sen, så de har legat och skräpat i min garderob. Men han fick iallafall ett nytt läderarmand då hans föregående han fick av mig på sin födelsedag sprack. Sen fick han ett gulligt Batman mobilskal, DJ Khaleds bok, ett klistermärke för sin bil som har med hans favorit fotbollslag att göra och en röd hoodie med texten BEAST.
 
 
Igår fick jag smyckena min mamma och pappa köpte från Marocko resan, tillsammans med en påse lussebullar. Dom är tyvärr nästan slut redan, kunde inte hålla mig hihi.
La upp bilden på armbandet med "My mom knows!" Tyvärr misstolkades det av min kusin och han trodde att jag blivit gravid och försökte hinta lite smått. Hahahaha det blev ett skönt skratt där också! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress