Igår hatade jag livet. I lördags så jobbade jag på en födelsedags fest i Oxnard. Var galet roligt, när jag hade jobbat klart så drog födelsedagsbarnet mig till baren och så blev det lite för mycket dricka. Spenderade natten med att spy hahaha. Illa, så hemskt illa. 
Fick iallafall grymt mycket bra material. Jag hatade mig själv lite under kvällen då jag blev förfrågad av minst 3-4 personer efter businesscards. Dum som jag är tänkte jag inte på det utan lämnade alla mina kort hemma.. En av de jag blev förfrågad av jobbar med Kevin Hart och Vin Diesel ... Tog hans information, så vi får väl se ifall han kontaktar mig! Känner mig så dum ååååh. 
Har typ dragit på mig en förkylning tror jag. Halsen gör ont och så är jag lite halvt snuvig. Blä. 
Hatar när man är sjuk och ingenting hjälper. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress