19 februari 2015

:)

Allt och inget

Har äntligen börjat må bättre. Har haft sån sjuk magsår smärta i 2 dagars tid nu. Men igår kom vi på en bra husmanskur - Vatten och bakpulver. Helvete vad äckligt men det fick jobbet gjort. 
Så idag har jag tagit det lugnt, åkte till affären och köpte lite mat, tog Bob till biltvätten och nu skiner han så fint. Sen så städade jag ut hela bilen så nu är den fräsch och ren. Älskar när bilen (Bob) är ren. 
Har tvättat lite kläder och snart ska jag iväg till gymmet. Gymmet har blivit som en "addiction". Mår dåligt när det inte blir av. Hursomhelst, ville bara säga hej. Imorgon så ska jag på två olika möten, väldigt viktiga möten, framtiden står verkligen på spel här. Förhoppningsvis så kan jag vakna i tid. 
Ska avsluta min essay nu och sen dra och träna. 
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress