Lång tid har gått sen jag skrev här. 
Jag har flyttat och även fått ett nytt jobb! Jobbar på en advokat firma nu. Ja det låter lite kul då jag är en fotograf.. men Jaaaa! 
Alla är super trevliga på jobbet och vi får gratis catering mat 3 gånger i veckan. 
Men man behöver typ inte köpa mat för det finns alltid bröd och saker att göra mackor, men ävenså finns det en liten snacks bar som man kan äta utav, och en hel frys med vatten, läsk, juice osv som man kan ta hur mycket man vill av.
Dock har inte min kropp blivit van av att vakna 8 på morgonen och jobba till 5.30.
Flytten gick bra. Jag gillar nya stället! Så jag är glad för det! 
I lördags blev det ugång till en bar och på söndagen firades Rez från morgon till kväll! 
Jag köpte tårta som jag hade beställt hos Cold Stones, och sen drog jag, Janelle och Nader hem till mig och överraskade honom. Sen efteråt så fixade vi oss och så tog jag honom till CityWalk och gick på bio och såg The Gift. Skum men bra film. Därefter så gick vi till Bubba Gump och åt middag. Mums! 
Det är lite av vad jag gjort på sista tiden! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress