Har varit så anti dator som möjligt på sista tiden. Har varit en hel del anti faktiskt haha.
Jag har upptäckt att jag nog ska inrikta mig på automotive photography efter att jag och William gick och kollade på en bilshow för några dagar sen.
Idag hängde jag med Aubrey och vi drog till Little Tokyo och åt på Johnny Rockets först sen så gick vi till Little Tokyo's mall. Så sjukt häftigt. 
Innan det så var vi med om en incident där vi båda fick möta en väldigt otrevlig upplevelse. Vi parkerade och så kom en bil och körde upp precis bredvid oss där en man satt och skrek åt oss att vi tog hans parkeringsplats. Han fortsatte skrika i någon minut, men när han märkte att vi inte hade planer att flytta på oss så körde han iväg. Vi båda kände typ på oss att om han hade haft en pistol så hade han nog skjutit oss båda. 
Vi bestämde att flytta på oss, och tur det för han kom tillbaka och körde förbi oss och skrek samtidigt som han pekade finger. Wow, crackhead.
Hursomhelst, köpte lite roligt i en sjukt grym butik som heter No A (Number A). Väldigt annorlunda, och deras inredning var on point.
Sen utforskade vi, hittade ett ställe som hade såna där photobooths på japanska där man tar bilder och sen så kan man dekorera dom med text och olika klistermärken. Vi dog av garv för det var så roligt hahha.
Älskar dagar som detta då man upptäcker nytt. Älskar! Nu blir det godnatt för mig. Så, xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress