Enda lediga dagen idag spenderades på lite olika ställen. 
Sov ut ordentligt och sen så fixade jag brunch till mig själv. 
Tog Tigress ut på promenad, men när jag skulle nerför hissen så började min äldre granne prata med mig. Hon är tokig i sin perser/dollface katt Charlie. Hon förälskade sig i Tigress så vi stod och pratade ett bra tag. När vi skiljdes åt så såg jag killen från FedEx komma. Vi har blivit kompisar då han alltid levererar paket till mig. Tigress gillar inte honom av nån konstig anledning. 
Därefter drog jag till 3rd Street och handlade massa gott på Sephora. Så mycket gott att jag kvalificerade till att bli VIP medlem. Så nu har jag ett silver aluminium kort haha.... 
Tydligen pga mitt äppelhalsband så ser jag ut som en lärare (citerat en gravid kvinna inne på sephora)
Efter 3rd drog jag till tjejen vars bil jag backade in i för några månader sen. Hon är sååååå cool! Hon är en skådespelerska som varit med i bl.a. OC,CSI,Spartacus etc. Helt jordnära tjej. Lekte typ dum att ja inte visste nåt om henne. 
Sen efter det så drog ja till gymmet. Leg-daaaaaaay. Blahhhhh 
Sorglig dag då jag stötte på Rick. Husets manager. Älskar honom för han är alltid så glad och hjälpsam och känner alla i huset personligen och alla känner honom. Vi pratade och han sa att han har något att berätta för mig. Eftersom vi fått en ny ägare här på Club Brentwood så har Rick förlorat sitt jobb. Imorgon lämnar han in sina nycklar och avsäger sin plats till enny manager. Usch, det var så jobbigt att se honom så nere, men vad ska man göra. Han kommer alltid förbli min favorit manager:)
 
Hej inget filter. Xoxo 
Liuza

åh ditt fat du har parfymerna är så fint! ska försöka leta upp nåt sånt hemma eller typ second hand, älskar sån inredning :D

sv: faktiskt inte, åh nice ju! ska klicka hem en med nästa beställning :) tack för tipset!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress