21 november 2013

mOOOO

Welcome to my LaLa Land

Det är ju lite tragiskt hur dålig jag blivit på att blogga.. haha
Visst är inte detta "mitt liv" men det var en del av min rutin att skriva. Mycket har skett på senaste tiden och jag har försökt att hålla mig borta från datorn. (Min blogg-app på mobilen är kass..) 
Så nu ska jag inte säga "Jaaa, jag ska uppdatera varje dag, jag lovar" för jag gillar inte att lova något jag inte kan hålla. 
Jag har haft fullt upp i skolan och "privatlivet" eller vad man kallar det. Kan nog inte rada upp allt på en gång men tänkte lägga upp lite av bilderna så kanske de "talar lite för sig själv". Eller nåt. 
Vet inte ens varför jag är vaken just nu. . . ska upp till skolan om 4 timmar. FY PÅ MIG. 
Det är ändå ganska trevligt att se efter sisådär 17 dagar att folk fortfarande klickar in på mig. Heheheh. 
Och, Danne. Jag saknar dig också! Och Sophie (om det nu är så du heter) så mår jag bättre vilket nuförtiden än vad jag gjorde för några år sedan vilket gör att jag ser gladare och lyckligare ut hehehe :) 
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress