Idag var en lång men kul dag! 
Jag vaknade 8 och fixade mig för att åka till Sandra. När jag kom dit var Frida i full gång på att sminka henne. Satan vad duktig hon är med smink!!! 
Sen efter ett tag så var hon fullt fixad och klar och vi började fota henne. Rolig fotografering, påminde väldigt mycket om då jag och Iris brukade hålla på att sminka och fixa oss och sen fotografera. Superkul! 
Bara det att Sandra är ganska mycket mer kräsen än vad Iris är haha, men det är ingenting dåligt för det. Alla är olika. 
Vi höll på i några timmar tills vi kände oss klara. Att ha färska bilder i kameran och inte gå direkt hem med kameran och bilderna får mig att känna mig som att jag håller i en ovärderlig skatt. 
Drog iallafall till gymmet efter plåtningen och det var helt ok! 
Sen åkte jag hem och däckade hahhaa. Sen runt 7 ringer Simon och säger att han står utanför mig hahaha.... och jag var liksom nyvaken och helt ofixad höhöhöhö.
Så fixade mig och drog ner, och så åkte vi till 3rd street och åt middag. Det var supertrevligt faktiskt, längesen vi gick ut och åt på kvällen, bara han och jag. Det blev en tallrik fish and chips för mig, mums! 
Sen när jag kom hem tog jag en dusch och sen så ringde pappa mig, så vi pratade en stund. Får så ont i hjärtat när jag tänker på att han och mamma är helt ensamma i det stora huset. Samin har ju flyttat ut, och det har jag också. Stackarn haha. Blir iallafall glad varje gång vi pratar hihi.
Har iallafall ett roligt "schema" att se fram emot för denna vecka! 
Imorgon kommer Sandra och plockar upp bilderna. På lördag ska jag och Haine först gymma på morgonen och därefter blir det studysession på Starbucks med Haine och Rasha. Söndag ska jag fotografera Abir, så det ska bli spännande. Sen måndag ska jag vara klar med min Memoir som ska läsas för klassen (nervös...) och sen på eftermiddagen ska jag och Nelly plugga Color Theory så att jag kan klara kursen. Tisdag ska jag skriva ut alla bilderna som ska lämnas in till "the final project" i Photo. Och onsdag är sista foto och color theroy lektionen. I CANT WAIT, FÖR EFTER ONSDAG ÄR JAG LEEEEEEDIG!!! Wiiiihoooo. Ärligt talat måste jag få upp en hemsida under lovet och även ta mitt körkort!!!
Nä men nu är klockan snart 5. Dags att sova! Godnatt, xoxo
 
 
Liuza

wow vilka fina modellbilder på din vän!

Svar: Tack fina Liuza!! :)))
Samii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress