4 juli 2013

WA

USA baby!

Igår träffade jag min fina Amal. Äntligen! Hon kom hem från Paris över sommaren så det var kul att se henne! 
Snabbvisit och lite shopping, och sen avslutade jag och mamma kvällen med att packa. 
Imorse bar det av til Arlanda. Skummaste frågorna jag fick ställt, om jag hade bomber i min väska och ifall jag lånat ut min kamera till någon annan. 
Sen bar det av till Newark. Tack och lov somnade jag och sov drygt 6 timmar, och sista 2,5 timmen så tittade jag på film. 
I Newark så var planet försenat, så fick sitta och vänta i några extra timmar.
En tant med indiskt ursprung satt och glodde på mig utan att avika. Men en sån där jobbig dömmande blick. Och sen visar det sig att jag får sitta bredvid henne, hennes man och hennes dotter på planet. Dottern hade förövrigt tagit min plats i flyget. Man ba TACK. Orkade inte bråka om det heller så jag lät det va.
Just nu är jag hemma hos mina sysslingar i Virginia. Det är full rulle här, massa ungdomar och folk. Alla släkt på något sätt. Jättekul! 
Min pappas kusin jobbar i Schweiz med PR och Mediarelaterade grejer och har kontakt med massa fotografer. Hon erbjöd mig jobb om jag skulle vara intresserad. Superkul! 
Nä nu ska jag vara social. Jag tror dessa dagar kommer bli kul. Juste, jag ska vara fotograf imorgon, utöver "proffsfotografen". Så det blir en repris av Tahiyas bröllop! Kul :) 
Xoxo
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress