Storstädning sker här hemma nu. Jag har fått äckliga silverfiskar hem, såna dyker tydligen upp när man flyttar. Så äckligt!! Jag har nog den största fobin man kan ha för insekter. YUCK! 
Och man har ju ingen man här just nu som kan stampa på de så man måste ta tag i allt själv :( Blä. 
Ska bygga ihop resterande IKEA grejer snart, ska bli kul.
Spenderade min morgon med att bygga min hemsida med Johan. Den börjar se riktigt professionell ut. ME LIKE! 
Älskar att han inte blir arg på mig när jag klagar hehehe. 
Så är i full gång på att få ihop hemsidan plus andra saker. Så mycket stress! 
Min Business of Photography kurs är nog den stressigaste just nu skulle jag säga. Usch..
Har iallafall en lång lång helg att förvänta mig efter fredag. Det är Laborday weekend här så då är man ledig på måndag. Och jag har ju bara skola på måndag och fredag så det betyder att efter denna fredag så har jag en hel veckas ledighet att se fram emot hihi. Ska bli skönt! 
Nä nu är min kafferast slut (hehehehe) så ska tillbaka och fixa och dona, ville bara leka lite aktiv på bloggen. Like old times!
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress