Jag är i freakin' L.A och jag längtar hem som fan. Men nu räcker det med att vara fröken bitterfitta. 
Jag har mindre än 1,5 månad kvar, sen är jag hemma igen. Hemma i juvliga kalla snöiga Sverige. Men det är mitt hem. Jag saknar mitt rum och min säng. Känna doften av mat när jag kommer hem innanför min ytterdörr. Hitta massa gottgott i kylskåpet eller massa kakor i skafferiet. Saknar så jag spricker. 
Jag ska ta mig till Sollentuna Centrum och dricka en choklad frappino och sen gå till Stinsen och trycka i mig massa chilicheese. Mmmm Mmmmm MMMmmm. Åh vad jag längtar! 
Jag måste fan börja utnyttja min tid på riktigt här. 
Ta ut mig själv. Åka och surfa. Åka inlines längst promenadspåret. Klättra i berg. Fotografera. Sitta vid strandkanten och lyssna på musik. Äta massa sjuk mat och bli kär i det. Något jag har haft i tanken är att rida häst vid havet, sådär som på film med en fin klänning som fladdrar i vinden och håret uppsatt i lockar och blommor. HAHAHAHA nä ja skoja, vad pinsam jag är.. Ååååh, vill göra så mycket fortfarande, men alla mina dagar bara flyger iväg för jag har förstört min dyngsrytm. Min säng är alldeles för bekväm... 
Idag har jag chillat. Imorgon ska jag dra mig till 3d Street Promenade och köpa lite färger och konstgrejer, och sen lite shopping om jag hinner hihihi. 
Nu; Revenge + supergod kyckling nudelsoppa med champinjoner och ägg som jag precis lagat. Den blev galet lyckad! Hej wifeyskillz! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress