Jag har varit superseg och upptagen de senaste dagarna så har inte hunnit uppdatera bloggen. 
Sist jag skrev så hade jag en otursdag. Gissa vad som hände mer? Mitt ID-kort som jag använt här blev konfiskerat på exakt samma ställe som jag firade min 20års dag... Har nog inte varit så arg på länge, men jag ska få ett nytt snart.
På onsdagen så åker jag och Shadman, Simons mamma och Shadmans mamma hem till en av sina släktingar som köpt ett nytt hus. Vi hänger där några timmar, sen drar vi till CPK (Californian Pizza Kitchen) och äter middag. Jag tog en pastatallrik, Mmmm så gott!!! Därefter så drar alla ungdomar hem till Jenisa och vi är uppe till 7 på morgonen. Så mysigt, jag älskar verkligen stunder som detta.
Så på torsdagen så är det Thanksgiving, så på kvällen så åker vi hem till Rasha och äter. Så himla god mat, och jag älskar stämningen. Rasha, hennes mamma och kusin hade lagat mat sen dagen innan. Så sjukt duktig! 
Sen hade vi en stund där alla ungdomar skulle säga vad dom var tacksamma över. Så fint! 
Sen efter Rasha's hus så drog jag och Jenisa hem och bytte om, och sen drog vi iväg till The mall, och shoppade.
Saad, Navid och Sanji kom senare. Fick faktiskt väldigt fina grejer med mig hem. Ett par stövlar och en jacka från Hollister iallafall. Jackan dog jag för, älskar den! 
Kändes så sjukt att man var och handlade mitt i natten haha. Vi var klara med vår shopping vid typ 04.30 hahaha. Så sjukt. Enda gången jag handlat på natten faktiskt...såg så himla mycket folk som handlade i sin pyjamas och sina mjukistofflor hahaha. 
Sen dagen efter så var jag med Simon, Janelle, Bryan och Mitchel hela dagen. Mitchel's hund har dött så han var ledsen :( Stackarn.
Vi drog och åt på ett ställe där tjejerna klär sig i kort kjol och tröja där man ser tjejens bröst... mmmm, mys. 
Sen tittade vi på James Bond, jag somnade. Värdelös film -.- 
Nu väntar jag på Alvina, ska sova hos henne, så lägger upp bilder sen i en bomb!
XOXO 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress