Jag har tänkt på hur fina vänner jag har. Alla med sin bakgrund och sin historia. Olika hudfärger och utseenden. Alla olika men lika värdefulla.
Ibland blir jag förvånad över hur starka människor kan vara men ändå orka rulla vidare. Hur folk når sina mål med det mesta. Jag förundras det dagligen.
Det växer en rädsla i mig att USA resan kommer få mig att förlora någon vän. Men det är något man får vara beredd på, dock har jag inte många riktigt nära vänner så förhoppningsvis finns dem vännerna kvar, hoppas hoppas hoppas. Fattar inte att jag kommer starta ett HELT nytt liv. Men det är något jag behöver efter så mycket som hänt de senaste åren. Jag om någon behöver verkligen komma bort och tänka på annat. Hähähähä lite ego där, men det är sant.
Och man lär ju komma hem liksom, det är inte så att man aldrig kommer sätta sin fot på svensk mark förrän 2015. I'll be back ;)
Idag fördrev jag tiden hemma och sen drog jag till Centrum och postade ett brev, och sen gick jag in på ICA och plockade på mig passionsfrukt och 1 liter Brämhults hallondricka. Tänkte att det där inte riktigt var jag med det nyttiga i handen, så jag plockade på mig en burk Ben&Jerry's. Nöjd chey.
Drog hem och lagade pasta med champinjonsås och ägg + sallad. Hej nyttig tjej! Eller aah, nyttigare...
Jag har nästan funderat klart nu, och JA, jag ska köpa ett gymkort på Friskis i veckan. Måste komma igång. Tänkte köpa ett 1 månads kort, till att börja med, för att se om det är värt det. :)
Nu ska det taggas till Beach 2012!

Iris

Du är värd det. En resa bort härifrån kommer bara få dig att utvecklas och uppleva nya saker i livet. Dem äkta vännerna består och kommer sakna dig så!



Köööööör baraaaa :DDDD



<3

naida

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress