Imorgon åker jag. Eller vadå imorgon... om 5 timmar ska jag upp och göra mig iordning för avresa. Kan jag sova?
HELL NO.
Dagen har bara varit galet stressig. Jag orkar inte ens tänka om jag ska vara ärlig. Har inte ens fixat bra musik till mobilen. GRATTIS SAMIRA. Alltid ute i sista sekunden.
Magen kurrar av hunger, jag börjar bli knäpp.
Alla väskor är iallafall packade nu, så det är chill. Jag har ingen aning om vad som ligger vart. 
Nodi och Prema kom till mig och städade mitt rum, skitgulligt, men jag hittar ingenting haha. Har ringt dem och frågat vart saker och ting ligger hahha, så typiskt. 
Amal kom också över och chillade några timmar. Sharmin kom på morgonen och jag öppnade dörren i pyjamas hahah. DUKTIGT. 
Men aaah, nu är dagen kommen. Shit.... jag fattar inte. Börjar bli knäpp nu och dum i huvudet haha. Aja, det löser sig, det ordnar sig. Ja, det gör det. Det måste göra det!!! 
Jag älskar mina vänner, mina familj, min pojkvän och alla runtomkring mig. Ni är bäst, och tack för all support, jag saknar er redan. 
Det ni ger mig dagligen är värt mer än guld för mig. 
Jag vet inte vad jag ska skriva nu, det här blir förmodligen mitt sista inlägg i Sverige så. Tack för mig Sverige, vi ses! 
xoxo 
 

Redbull slushie... Mmmmmmm sååå gottt... Dock smält hahah, men tack Prema!

Jag gillar godis.... 

Mitt studentkort som är som ett CSN kort, rabatt HIHIHIHI :))) 
 
 
amal =)

Kärlek till dig älskade vän <3

Svar: <33333
Samii

Selma

Hoppas allt går finfint! Vad ska du göra i L.A.? :) plugga eller, isåfall vad haha? Jättesöt blogg btw :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress