Hallehallååå!
Sockerkicken från påsen godis jag precis ätit har börjat verka haha.
Har haft en god och rolig dag, myspys till max med min fina Suzy.
Kändes som att jag hälsade på hela världen idag, vart jag än gick blev det att hälsa på människor.
Fett random, men kul.
Vi åt på Levinsky's igen. Mmmmmm, Nachotallrik. Yum!
Sen gick vi och kollade biofilmer och efter det så drog vi till ett vattenpipaställe och drack mynta-te och rökte och snackade massa skit.
Så jävla nice, älskar den där tjejen asså. Så himla sjuk och rolig att umgås med.
Vi planerade en resa som skulle skett nu i veckan men den sket ju sig efter ett tag. Vi får skjuta fram den :)
Sen satte vi oss på Waynes och fikade lite. Imorgon måste jag dra till gymmet asså. Inte okej. Ska stanna där tills jag inte orkar leva mer hahaha.
Näe men fan, jag har lovat mig själv. Måste bara hitta mitt gymband så att jag kommer in.
Får pumpa bra musik i öronen. Ska se om jag pallar simma också.... men orka ensam....egentligen...men aja, mina bebisar i mina öron får hålla igång mig.
BÄSTA. A.
Nu måste ja fan städa mitt rum eller nåt... nej vänta... ja ska glo Vampire Diaries!
HIHIH.
Btw. Ansökningsavgiften till SMC är klar nu. WIHOOOO. Imorgon vill jag köpa converse. A. HEJDÅÅÅÅÅÅ.

naida

A. ifall du är den finne

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress