30 mars 2011

Pissapa

Clothes B4 Broez

Åååååh... har så jävla ont i halsen.. det bara kom från ingenstans idag.. men är dock inte förvånad. Halva skolan är sjuk, och bakterier sprider sig ju enkelt som fan.. så det är inte konstigt faktiskt.. och jag som vill hålla mig frisk.. jag kan inte ens fucking svälja ordentligt. Det som suger med Rudbeck är att om man missar en eller två dagar i skolan så har man supermycket att ta igen eftersom kurserna går i racerfart.

Var förbi mattestugan idag men Lena sa att de inte var någon mening för mig att va där eftersom de va så många som satt där och hon inte skulle hinna hjälpa mig tillräckligt mycket så jag drog till syv istället. Och shit va kul vi hade. Hon är lite sneaky alltså :p Jag skulle maila till min lärare tillsammans med henne och jag hade glömt vilka dagar jag hade tränat och Anna ba; ääääh skriv bara nått, hitta på lite! :D
Jag kollade på henne med stora ögon, och sen började vi båda asgarva!!

Sen tog jag bussen med Nicole och Avideh, och dom var helt besatta i mina iphonespel hahha..
Drog iallafall till Stinsen och hälsade på min nya chef Rasmus. Fyfan vilken rolig snubbe! :D Astrevlig också!! :D jag är nöjd! Kommer dock vara lite ovant att inte ringa och terra Marias lur.. :( Aja.. de här blir nog bra! Han var iallafall glad att se mig :) och ha ett ansikte liksom.

Sen hängde jag med Emelie och Maloue och hennes gulliga personal inne på Carlings, resten av dagen. Fast först va jag och Maloue och Emelie och åt på BK typ i en timme och bara snackade. Dum som jag är köpte jag... glass.. men OOOJ VA GOTT DE VA! och sen på det åt jag pommes. Varmt och kallt är ingen bra kombination har jag upptäckt..
Emelie sålde en asnice kamouflage klänning/linne till mig!
Aja.. ska gå och kurera mig .. mår så jävla dåligt :(


149:- Carlings


amal

hahaha okeeeejj du kommer inte vinna! nu va kommentaren inte lika dryg elläää =P <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress