30 juni 2011

Avalon

USA baby!

Checkat in på hotellet och ätit en god middag precis. Imorgon runt 5 på morgonen måste vi befinna oss på flygplatsen.
Faaaan... jag vill inte åka hem. Jag är inte redo ännu..
En vecka till skulle vart nice. Men nån gång måste man ju tillbaka till verkligheten.
Kommer dock kännas konstigt att komma hem.
Känns skumt att äventyret är över nu.
Men hey! Jag har haft det så grymt. Jag kan inte förklara med ord. Det går inte att sätta ord på min resa, men ja..
Idag har vi varit ute och shoppat en massa. Jag gick loss ordentligt :p ... jag har knappt koll på hur mycket pengar jag gjort av med..
Men lite grejer och presenter blev det iallafall!
Sen var vi hemma och chillade ett tag innan vi pckade ihop och åkte hit. And here we are..
Lite bilder från igår nu då..


Bye Catalina Island





amal

Tummen upp för sjöstjärnebilden! =D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress