ikmasfnifqhaohoqh.....trött tjej här.
Sjukt varmt idag (okej man ska inte klaga...så jag ska inte klaga)
Drog och träffade Emelie i Väsby C.
Det blev massa shopping och mat.
Jag gjorde ett nice kap som jag är stolt över.
Fick ett par skinn/mocka pumps för 199:- (REA) det var som om dom bara låg där på bänken och väntade på mig. Så jävla nice! Var så himla glad efteråt. Enkla men ändå så sjukt fina! Wiiiieeeeee
Sen blev det lite smått och gott från andra affärer, och vi avslutade shoppingrundan med en tallrik Fish N Chips. Blev sjukt mätt haha.
Ibland kan mitt tålamod ge vika vilket gör att jag sätter mig på helt fel buss som går åt helt fel håll MEN tur i oturen så hoppar Niklas på från ingenstans så får sällskap iallafall.
Spontan som jag kan vara ibland möter jag upp min andra halva i Sollentuna C och vi äter vid grillen och pratar ut om en massa saker i det härliga vädret. Finns inget bättre än tjejsnack och mat, hehehehe.
Nu ska jag nog avsluta dagen med att ta ett låååååångt bad och sen kolla in mina snyggingar i Gossip Girl.
MEN innan det så tänker jag lägga upp dagens shopping.
WOOOOOOOOOOOOOW LIKZÅÅÅM. Intressant? Näe.


Mitt kap! 199:- hos Din Sko. Ordinarie pris var 550:- så tuuuung nedsänkning.
Bästa!

Fin axelväska från Deichmann. Pallar inte stora väskor längre.

Armband - New Yorker
Väst och tunika New Yorker.
Väst - 139 och tunikan gick på 89:-
Sådär enkelt. Västen kan användas över lite vad som helst.
T-shirt och sen jeans till det kanske?

S som i Saaaamiiiiraaaaaaaaaaaaaaa
Glitter - 89:-

Maaaaaat

Min andra halva

yoda

vaaaarrrrr kan man eta fishnchips i veeezzzbbbiiii???? :O har aldrig lagt merke till dee!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress