Asså Blogg.se suger, har krigat för att komma in på bloggen sen jag kom hem... Men men, ja kom in tillslut! :]
Åhåååå, ja hatar måndagar. Fast den här måndagen skiljde sig gentemot de flesta måndagar jag brukar ha!
Nämligen... jag kom försent (fast de är ju inget ovanligt...) och sen hade jag hål (lunch) till mediakunskapen, och efter mediakunskapen var det bild men nu kommer det viktigaste... Robin var på besök i skolan! :D
Han kom efter lektionen och vi satt och tog det lugnt i typ en timme, visade runt lite och så, och sen satt vi och väntade på att Sophie och C.O skulle bli klara i studion!

Sen efter ett tag drog alla och vi började fixa iordning i studion, fixa blixtar och lampor och allt det där.
Sen var det bara att köra, och JAAA, jag fixade alla inställningar, är så stolt över mig själv att det gick så enkelt! :D
Och sen började vi fota, och fan va kul vi hade!! Hahhaha, skrattar bara jag tänker på det ^^ så jävla underbart!
Det här får göras om snart!
Det sjukaste är att vi båda har samma jävla humor, så det blir ännu roligare då! ;D
Aja, här kommer en del av bilderna!
ENJOY!


Det var en del bilder som jag var nöjdast med!
JAG ÄLSKAR DIG ROBIN! <3
amal

aawww va gulliga!

Iris

Fan vad najs att de blev så bra! :D



^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress