(null)

(null)
(null)
(null)

Idag jobbade jag min sista dag på EOSC för några månader framöver. Känns så himla skumt måste jag erkänna... det är som när man är liten och ska ta sommarlov. Man känner sig nästan handikappad. 
Men dom har verkligen tagit hand om mig på jobbet idag! När jag kom till jobbet så hade Daissy placerat en presentpåse, en orkidé och ett kort på mitt skrivbord. Hur söt?! 
Hon hade köpt min favoritchoklad, en jättesöt filt med nummer som man kan fota bebisens månads uppdateringar på och ett paket med burpcloths. Sen så hade hon även köpt ett stort paket blöjor. Åh, sån fin morgon. Sen kommer Paloma ut och säger att det finns en tårta som jag kan äta med mitt kaffe som var från all sjukhus personal. Alltså hur söta är de inte det här stället?! 
Och sen toppen på tårtan så beställde Jessica som är min chef tre stora pizzor och sallad från D’Amores just för mig. Perfekt dag måste jag säga! 
Kramade alla kollegor hejdå och åkte hem. Är hemma nu och försöker smälta denna dagen. Ska bli skumt att inte vakna på måndag för att gå till jobbet, men det ska bli skönt att inte vakna 4 för att åka till jobbet. Nu kan jag äntligen få vila och invänta lilla knytet! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress