29 januari 2019

4

Welcome to my LaLa Land

(null)

4 dagar kvar tills vi får nycklarna till vårat nya hem!!! Jag är så otroligt taggad att jag inte kan sluta tänka på det. 
Jag har haft en tuff tid med att komma igång med en ordentlig rytm... vakna vid kvart i 4 har varit ganska kämpigt, och så är man slutkörd vid klockan 6 på kvällen... men det börjar bli bättre! 
Idag var en intressant dag, fick reda på att min nya kollega är Rez barndomsväns mamma! Hur stor är oddsen, och hon har honom på Instagram och har följt vårat liv sen flera år tillbaka utan att jag har vetat vem hon är. Ganska häftigt faktiskt haha! 
Hursomhelst så trivs jag otroligt bra på nya jobbet, nya grejer varje dag och patienterna är för det mesta väldigt trevliga. 
Imorgon får jag sovmorgon, börjar inte förrän vid 6! Wooooh! 
Kommande månad kommer vara fullt upp! Först har vi flytten och sen min babyshower! Ska bli riktigt roligt, är så taggad. Och såklart så kommer jag att våldta alla hembutiker som finns.... Homegoods here I come!!! Yayyyy
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress