(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag var jag ledig! Så skönt sådär mitt i veckan. Det gör saker lite enklare känner jag.
Vaknade och åkte över till svärsyrran. Vi åkte iväg till Vallarta och handlade grejer till kvällens middag. 
Kvällens middag bestod av Peruviansk ungskyckling, Peruviansk skaldjurs Ceviche, mexikanskt ris och majskyckling soppa. Och så provade vi på att göra fyllda friterade zucchini blommor! Mmmmm mmm mm! Jag älskar att jag gift in mig i en matälskar familj, hehehe.
Det blev en lyckad middag och mätta magar! :) 
Efter middagen tog jag och Farhana oss till thai massage stället över gatan och vi båda fick en 60 minuters helkropps massage som avslutades med heta stenar. Såååå skönt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress