Farhanas babyshower är på ingång. På lördag så smäller det. Leo ska bo på mitt jobb från fredag till söndag. Stackarn asså, han kommer vara så ensam :( 
Igår och förrgår har jag jobbat med att få ihop blöjtårta och två broscher som Mo och Farhana ska ha på sig på lördag. Måste säga att det blev lyckat. Farhana kunde inte sluta kolla på blöjtårtan haha. Vårt tema är guld och rosa. Och ballerina såklart. Så på torsdag så ska vi göra alla snacks. Ska bli kul. Är faktiskt glad att min kreativa sida har fått komma fram lite och att den uppskattas.
Idag var både jag och Rez lediga, så vi har umgåtts hela dagen. Vi gick på bio och såg Jeepers Creepers. Men innan det så var vi och köpte en klänning åt mig att ha på mig på lördag. Eller rättare sagt, Rez köpte klänningen åt mig hihi. Visar bild på den efter festen :) Och efter filmen bar det av till gymmet. Gymmet som jag förövrigt inte varit till sen jag skadade mig för 3 månader tillbaka. Helt sjukt, det har gått 3 månader sen skadan. Tiden har verkligen flygit. Men det var skönt att få komma till gymmet även fast det handlat om att bara göra lite lätt cardio.
Inte långt kvar nu till flytten, samt till resan i slutet av oktober. Yayyy! 
Isabell Hedberg

Men åh vilken fin! :D
Det kommer bli jättelyckat :)
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress