Igår sov jag över hos Nodi. 
Jag åkte till henne tidigt, och så låg vi och pratade i hennes säng tills det var dags att göra oss i ordning för kvällen.
Nodi sminkade mina ögon så fint! 
Vi tog bussen runt 7 in till stan och så mötte vi Sama och hennes kusin vid Laughing Duck.
Sen kom Husse och Prema, och vi beställde middag. 
Runt en timme senare rullade resten av gänget in och det blev lite shots och vin.
Testade en hotshot för första gången. Så sjukt hur det inte smakade alkohol! 
Runt 11 så rullade vi till klubben, och det var indisk musik som pumpade i högtalarna. 
Stötte på så himla många som jag inte träffat på år och dar. Var så roligt! 
Fahim hade nog den bästa reaktionen måste jag säga, haha! 
Efter klubben drog vi vidare till Max för lite fyllegrubb. Det blev äntligen chilicheese, mmm! 
Sen blev det taxi hem och vi båda däckade fort! 
På morgonen hade Nodis mamma fixat makaroner och korv, som jag btw hade saknat såååå mycket, så hon fixade speciellt åt mig dagen efter just för att jag hade längtat. Så söt! 
Sen blev det hemfärd, ombyte och så iväg för att möta Naida på tåget. Det blev en tripp till MOS (Mall of Scandinavia) men så upptäckte vi att det var för knökfullt, så vi drog vidare till Kista C.
Det blev fika på Espresso House och massa skitsnack.
Sen gick vi förbi bokhandeln och Naida köpte lite böcker så fick jag en gratis bok på köpet, hihi.
Boken heter "Alex" skriven av författaren Pierre Lemaitre. Såg väldigt intressant ut måste jag säga! 
Imorgon tänkte jag ta sovmorgon och ta det lugnt. Redigera lite tänkte jag, det är behövt då jag har tre uppdrag som ligger på hyllan och väntar på att bli redigerade eftersom jag inte kunde få något gjort på flyget. 
 
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Låter som att du haft en riktigt bra helg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress