21 februari 2017

Å

Welcome to my LaLa Land


Blev en spontan shopping runda med svärmorn häromdagen. Blev ett par supersköna leggings och två tröjor i samma modell men olika färger, från Wet Seal. Älskar den butiken, dock har dom utförsäljning för de ska stänga ner. Tråkigt! Då Wet Seal är en av mina favoritbutiker i Northridge Mall :( 
Fick tröjorna för $5/st och leggingsen för $3! Kap! 
Sen dagen efter spenderade jag och Rez några timmar i Topanga Mall för att byta skorna vi gav varandra på alla hjärtans dag. Han hade köpt ett par Jordans åt mig, men jag kände inte riktigt att de var min stil så det fick bli ett par 2017 Puma Ignite, istället! Super snygga och grymt bekväma! 
Rez bytte sina 2017 Kobe Instinct till ett par militär gröna Puma EvoKnit. Klandrar honom inte, EvoKnit är grymt snygga! 
Sen blev det sushi time med Rez arbetskamrat och hans flickvän. Mmmm! 
Har inte blivit en så aktiv bloggning på sista tiden. Har varit lite sysselsatt med att leta jobb, eftersom jag precis fick hem mitt JOBBKORT!!!! Yayyyyy!!! På onsdag ska jag få mitt körkort tillbaka! WIHOOOOO!! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress