Sitter och funderar ut hur jag ska få ihop min presentkort låda... Det här med bröllop är inte min grej har jag upptäckt. Om exakt 2 veckor så har vi redan kommit halvvägs in på vårt bröllop! Helt sjukt hur tiden har flygit. Jag stötte på Liuza i stan häromdagen, hon ska gifta sig nästa vecka, och jag insåg inte förrän vi började prata att det är väldigt kort tid tills bröllopet sker. Hennes är redan nästa vecka och min kommer ju kort därefter. Blev ju lite lätt stressad hoho! 
Igår var jag, Rez, Naida och naidas lillasyster Celina på Skansen. Fint väder fick vi iallafall, och lagom ont i fötterna. Men det var mysigt :) 
Rörde faktiskt på en fågelspindel, kändes helt sjukt, jag som har världens fobi för spindlar...
Idag har vi tagit det lugnt hemma, gick till gymmet emellan och sen hem för att äta god turkisk mat. Mmmm! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress