Det var ett tag sen jag skrev. Jag har äntligen fått min nya bil. Jag har haft den i drygt en vecka nu, och wow. Jag är så förälskad. Den är så kul att köra och den väcker väldigt mycket uppmärksamhet. Känns skönt att denna bil är helt MIN. Min och ingen annans. 
Jag har köpt sprayfärg, ska spraya fälgarna på bilen samt baklyktorna. Ett litet eget projekt. Förhoppningsvis ser det bra ut och inte ghetto haha. 
Jag älskar mitt jobb mer och mer, dock suger det att min sista dag närmar sig fortare än önskat. Det är iallafall kul att jag är omtyckt av alla. Jag pratade med min favorit advokat Jonathan igår, och han blev ledsen för han hade inte uppfattat att jag inte var permanent anställd, utan kommer behöva lämna dom snart. Han sa "its nice to have you around, you are very liked by everyone here". Awww, blev helt :( när han sa det. Vi får se hur det går med allt! 
Hängde med Aubrey för några dagar sen. Vi åt Ramen i Little Tokyo och sen så gick vi till en liten butik och jag köpte världens sötaste lilla te-servis för 18 dollar haha. 
Jag var på en intervju för ett annat företag idag. Vi får väl se ifall de anställer mig. 
Idag förbeställde jag Iphone 6s. Jag får den om några dagar, WOHOOOO! 
I nästa inlägg tänkte jag slänga upp lite inredningsbilder från min nya lägenhet. YAY! 
 
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress