28 oktober 2015

*

Welcome to my LaLa Land

Tiden som arbetslös fortsätter. Ja, jakten på ett nytt jobb fortsätter. Och jag har lyckats bli sjuk IGEN. Har en till liten vovve hemma hos mig just nu. En 8 veckor gammal Chihuahua pojke. Ska försöka hitta nytt hem åt honom. 
Den 19:e November bär det av till staden som aldrig sover - NYC! WOooh! Förlovningspresent haha.
På torsdag kommer min barndomsvän och stannar i en dag, och på helgen blir det Halloween firande! Woooh! 
Igår var jag och William på Eggslut i Downtown LA, och sen mötte Aubrey upp oss och vi drog hem till mig och lekte med hundarna. Sen drog William hem och vi gick till KFC och åt. 
I helgen blev det lite för mycket dricka på The Bungalow, i Santa Monica. Det var som ett stort Adult house party där inne. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress