Sommaren har äntligen kommit tillbaka. Det är nästan lite för varmt just nu. 36 grader om inte lite mer. Det kommer nog hålla i sig ett tag till. 
I förrgår var jag på jobb intervju hos en bröllopsfotograf som jag beundrat i över ett år nu. Och guess what, JAG FICK JOBBET! Wooh. När han frågade mig vilken fotograf/fotografer jag tycker om så svarade jag "jag tycker om dig och Steve McCurry" hahha, pinsamt. Men jag kunde inte hålla mig. Han blev lite generad. 
Om drygt tre veckor kommer min familj hit. Jag tar ju examen hehehehhe. Ska bli mysigt, 10 dagar av lite extra kärlek. Vi får väl se hur allt går. Ska bli spännande att visa dom runt, speciellt nu när jag bott här så pass länge att jag är bekväm med olika platser och så. 
Lägenhetsletande har börjat då jag kommer flytta ut när vårt kontrakt går ut. Ska bli spännande och bo på egen hand igen. Har varit underbart att bo med folk med nu ska det bli lite ny miljö som omväxling. 
Min blogg har tyvärr dött helt. Men jag ska bli bättre, jag lovar.
Jag har påbörjat min väldigt dåliga sida av shopping beroende igen. Jag kan inte hjälpa det men nya kläder gör mig så glad. Jag shoppar oftast såhär för att lätta på trycket i mitt känsloträsk. Dåligt, jag vet. Känns det bra? Åh ja! Blev ett par nya Nike's häromdagen. Mmmmm! 
Förresten, Grattis på Mors dag till alla fina mammor i Svea Rike. 
Xoxo
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress