Igår kom mitt magsår tillbaka. Tidigt på morgonen, tills nu. Och ett plus på det så har jag blivit sådär super förkyld. 
Har sovit bort 2 hela dagar. Trodde inte att det var möjligt att sova så mycket, men jag hade tydligen fel. 
Fick precis ett supergulligt mail från tjejen som jobbade i baren i lördags. Förhoppningsvis fixar hon mig massa kul jobb. 
Igår så vaknade jag supertidigt, redan klockan 8 och jag och Janelle åkte till hennes jobb. Hon fick en massage och jag beställde en facial. Så underbart, så skönt att jag somnade haha. 
Sen efter det åkte vi till ett cafe och åt. Efter det så kom jag hem och har bara legat i sängen. 
Bläää, jag vill bli frisk nu. Dessa tider är när man önskar att man bodde hemma så mamma kunde ta hand om mig haha. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress