29 mars 2014

popopopop

Allt och inget

Djävulsveckan är äntligen över och nu är det SPRINGBREAAAAAAK som gäller! Wow, jag känner mig typ handikappad. Inga mer läxor på en vecka. Nu är man liksom ledig. Har nästan glömt bort hur det är att vara ledig. Haha.
Dock väntar det 3 1/2 månads ledighet efter denna quarter. Lite resande blir det också. Ska bli kul! 
Fick A+ på min final i postproduction. Robot serien blev en succe. Alla mina betyg fick ett bra slut också, jag som trodde jag skulle faila på det mesta.
Kände precis en till jordbävning. Uschhhh.
Imorgon så ska springbreak'et firas och avnjutas på kvällen på antingen Standard eller Broadway Bar. 
Ska bli kul, och resten av veckan är lite otydlig men något kul ska jag iallafall hitta på. 
Nu ska jag laga mat och lägga mig till rätta i soffan för lite Vampire Diaries och Netflix.
Happy friday!! 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress