Har kört Simons bil nu i några dagar. Älskar den.
Killen på The coffee Bean kallade mig tjock precis. 
Lördags va en upplevelse. Jag och Janelle åkte och volontärarbetade till på Ronald Mcdonald huset. Fixade mat och lekte med barnen. Det var så häftigt men samtidigt sorgligt. Dessa barn lider av livshotande sjukdomar, och dom är så små. Alla hade en hjärtpump maskin, och några av barnen led av cancer, leukemi, ambuterade ben och armar. Så synd. Men det fick mig att uppskatta livet så mycket mer. 
Sen åt vi på Yoghurtland. Köpte världens finaste läppstift på Sephora. Det är typ plommonfärgat, så fint. Slänger upp en bild sen. Åh! 
Igår så hade vi grupprojekt och en tjej hade exakt samma bakgrundsbild på mobilen som mig, och en yorkie. Så jävla sjukt haha. Bfff!!! Skoja, haha. 
Nä nu måste jag springa till lektionen. Förresten, jag rockar mina nya Adidas kicks idag. Mmm mmm mm! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress