Började min morgon med ett långt telefonsamtal med Rafik. Det var skönt. Sen så har jag känt mig så dålig på sistonde för att jag glömde att gratta mamma på hennes födelsedag... Shit asså. Förstår inte hur jag kunde glömma.
Jag har iallafall gjort en hel del på sistonde. I fredags hängde jag med Isaac från 9 på morgonen till 4 på eftermiddagen. Han kom till mig på morgonen och jag var fortfarande i pyjamas haha. Sen klädde jag på mig och så promenerade vi till Coral Tree Cafe och åt frukost och pratade. 
Sen drog vi till Alessio och hälsade på hans kompisar. Jag skjutsade hans kompis till en intevju hos Juicy Couture och sen åt vi alla lunch på BJ's. Mums! 
Så söt tjej hon ba "You are så beautiful! Can I have your businesscard? I want you to be my model". Ja ba awwww, haha. Så vi bytte information. Sen drog jag och Isaac hem till mig och sen drog han efter ett tag. 
Några timmar senare var jag på väg till Duz för att dra på halloween fest i Anaheim. Lämnade bilen hemma hos Deep och sen åkte vi alla till ett motell och lämnade våra saker. Först åkte vi till fel motel, och wow, OM det såg läskigt ut... såg ut som att folk blir typ mördade på det stället hahaha.
Lämnade iallafall av våra grejer och sen drog vi till festen. Var faktiskt riktigt roligt!
Sen drog vi tillbaka till Ihop och åt frukost (?) och efter det drog vi och däckade på rummet.
På morgonen åkte vi hem och åh, var så skönt att komma hem och ta en dusch haha.
Sen på söndagen gjorde jag inte mer än pluggade och så.
Igår hade jag skola men på morgonen droppade jag av Tigress hos Sayda och vi passade på att dricka chai-latte innan jag behövde åka till skolan. 
Min mattelärare är en psykopat. Jag kom in i klassrummet och han började skrika på mig "JAHA SÅ DU BESTÄMMER ATT KOMMA IDAG, AHA OKEJ!" Och sen svarade jag i telefon senare på timmen och gick ut för att prata så kommer jag in och han skriker på mig igen "JAHAAA SÅ DU PRATAR I TELEFON ISTÄLLET FÖR ATT VA HÄR INNE? AHA OKEJ JA FÖRSTÅR. MHM, JAJA 20 MIN I TELEFON VA VA VA VA?!???!?! Ja ba "Näe" och så fortsatte han gapa på mig och jag råkade säga "Omg Bitch" lite väl högt så hela klassen började garva hahaha.
Nu blir det gymtime, så tudiluuuuu!
Xoxo
 
Amal

Såååå sexxxiiiiiii leopard!!!!!!! <33

Svar: du är den zexxxiii leopard!
Samii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress