Jag måste bara börja med att säga GOD JUL! :)
Det är julafton idag och snart bär det av till min farbror för lite god middag. Han har ju som en grej att bjuda mig på middag varje gång jag kommer hem från USA. Gulligt. Och så har han ju fått barn precis, riktig gosboll. Världens största ögon har hon också! 
 
Jag har fått för mig att det är okej att somna klockan 8 varje kväll så ja, så har mina dagar sett ut. Somar 8, vaknar halv 7. JÄTTE-kul. Önskar att jag hade haft mina gymkläder så att jag hade kunnat gymma när jag vaknar så tidigt, men det får vänta tills jag kommer hem till LA.
Igår hade jag en "samira-slöis" dag. Gjorde absolut ingenting. Låg i sängen och tittade på Vampire Diaries och sen klickade jag runt på olika hemsidor. Så jag kände att jag behövde göra något vettigt av mitt liv så jag traskade ner till Stinsen och tittade i affärer. Hittade knappt någonting. Och alla som känner mig vet att jag köper allt och allt, men helt ärligt fanns det knappt någonting att köpa. Köpte lite på Gina och på Ur&Penn, and thats it och sen gick jag hem.
Idag har jag handlat mat på Maxi med mamma. Hon köpte nog hela Maxi till mig, haha. Sen stötte jag på Daryas mamma och vi pratade lite. 
 
Jag har ett fullbokat schema tills jag åker hoho. Känns faktiskt jobbigare denna gång att åka hem. Vet inte varför, men det känns verkligen denna gång :(.
Imorgon; Ska ja träffa min Premmoooo
Torsdag; Aniqa på dagen och sen mys hos Sabrina på kvällen! 
Fredag; Narin på dagen och sen middag på Koh Phangan på kvällen. Sen blire mys hos min fina på kvällen. 
Lördag; Mellandagsrea shopping med min fina mamma, köpa det sista och sen hem och packa. 
Söndag klockan 06.00 blir det HEEEEEJDÅ Svealand och hej Califöööörnia. 
 
Nä nu måste jag göra mig iordning. Xoxo
 
Anonym

Måste fråga; hur har du råd med allt? Jag menar, du pluggar i LA? Hur har du råd med all shopping?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress