Okej! Idag har jag gjort något jag aldrig gjort, och som jag velat göra sen jag var i Sverige. 
Jag var på en Amerikansk basketmatch! Så sjukt häftigt!!! 
Jag är inte speciellt insatt i lagsporter, men det här var riktigt trevligt. 
Fanns massa kändisar på plats också. B la Alan Harper från 2 1/2 men (Jake's nördiga pappa) och sen Jack Nicholson med flera.
Ganska häftigt att min pappas kusin man är Kobe Bryants Business manager (eller vad han nu var). Tydligen är den där Kobe Bryant, L.A's stolthet inom basket, så de är lite häftigt att man är släkt med någon som känner honom, höhöhöhö. 
När jag kom hem så fick jag panik för att jag inte kunde få igen mitt fönster. Så ringde tillbaka grabbarna så att de kunde stänga det åt mig. Sen hade jag problem med mina persienner för de ville inte åka ner. DAAAAAMN vad arg jag blev, arg och frustrerad hahah. Stod och skrek på mitt fönster ett tag och drog i snörena så mina händer har fullt med blåsor nu... SMART. Fick igen det tillslut! 
Hursomhelst så har det inte hänt speciellt mycket mer än basketmatch idag, så nu är jag hemma och chillar, imorgon måste jag ut och jaga en present till Sunny som åker hem till Bangladesh i övermorgon. Fan, kommer sakna honom! Han har varit som en knäpp och galen storebror för mig nu under en månad.
Funderar på att skaffa honom en Teddybjörn då jag kallar honom för Teddy... Hhaha! 
Aja, XOXO
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress