Pallade inte skriva igår. Var helt död efter gymmet. Drog hem till Mitchel med Simon och Mike ett tag efter och tittade på Top Gear (TRÅKIIIIGT) och efter det så drog vi hem och jag hade en depressionskväll då jag längtade hem, och sen ville jag sova, så däckade tidigt haha.
Men idag har jag haft en riktigt skön dag med Simons mamma. 
Från 10 - 5 på eftermiddagen har vi varit ute och shoppat. Eller hon shoppade och jag hjälpte till. 
Hon köpte upp hela shoppingcentret men det var så himla kul att hänga med henne en hel dag. 
Hennes historier är verkligen to die for, haha.
Hon köpte ett mobilskal åt sig själv och sen fick jag också ett, så himla gullig!
Älskar när hon bossade runt mannen inne på Macy's för att plocka ner massa saker och han va tvungen att springa kors och tvärs för att hitta det hon ville ha hahah.
Sen avslutade vi allt med att äta på Menchies (frozen youghurt som man gör själv).
Lyckad dag!!  :) 
Nu ropar Simon och gymmet på mig så xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress