Pigg tjej här. Jag är som ett sånt där extra batteri man precis laddat haha. Så himla kul.
Sitter och messar med nån random snubbe på KiK som började prata med mig imorse.
Han är en konstnär och målar riktigt riktigt riktigt fina grejer! :)
Kul att se sånt faktiskt. :)
Förövrigt har det varit en jätteskön dag. Vaknade och hoppade in i duschen, och sen mötte jag Hewraz och åkte till Tensta. Har inte skrattat så mycket på länge, men det var riktigt skönt :)
Vi köpte TFC och satte oss ute i solen och åt. Loooove it.
Riktigt tung grabb det där!
Efter Hewii så mötte jag upp min bror och vi gick och köpte födelsedagspresent till pappa som fyller år imorgon.
Fick chansen att småprata lite med honom, och seriöst, hahaha man borde inte säga såhär, men min bror är fan riktigt jävla stilig när han fixat sig :') hahaha helt random sådär, men när jag mötte upp honom så såg han riktigt snygg ut. Dock är han världens tråkigaste att prata med då jag inte förstår hälften av hans utvecklade svenska, haha. Smartypants.
Kom iallafall hem precis och chillar ett tag nu tills det är dags att göra sig iordning.
Idag är det Valborg så alla är väl ute och super skallen av sig. Jag ska iallafall på grillfest hos Sofia, får se hur det blir då jag inte riktigt känner hennes kompiskrets, men det här är ett bra tillfälle att lära känna folk och stå på egna ben. För såna här tillfällen kommer komma upp hela livet.
Vet dock inte vad jag ska ha på mig...så jävla sjukt att det är Maj imorgon...!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress