Ojojoj, här hat man varit väldigt aktiv... haha.
Nej men har haft mycket på G nu de senaste dagarna.
I lördags drog jag till Sabrina efter 3 timmars badande i badkaret.
Vi beställde hem kebab och pizza och åt.
Netasha som jag inte sett på 2 år var också där. Sen började jag och Sabrina att fixa oss och tog oss mot stan.
Mötte upp hennes kompisar och sen drog vi in till Entourage.
Heeeeelt galen kväll/natt.
Jag blev bästis med Bobby från mammas pojkar (ja, han kom tydligen ihåg mig haha) och sen träffade jag på en tjej från Sundsvall som tydligen är god vän med Robin. Ja, världen är sjukt liten!
Helflippad kväll och vi kom inte hem förrän runt 6.
Varför? Jo, vi missade nattbussen.
Jag och Sabrina käkade på Max och sen tog vi skjuts av en sån där cykelvagn. Tyckte så synd om gubben som cyklade och bara fick 20 kr. Orka cykla folk för 20 kr.
Så himla sjuuuukt, vi skrattade hela vägen.
Egentligen spelar det ingen roll om vi gick tillbaka till det stället vi var på sist, det var galet kul ändå... kanske lite för galet.
Somnade till i nattbussen, men vaknade upp av ett samtal av en galet full brud halv 5 på morgonen, wtf liksom?!?!?! (seriöst var är respekten...man ringer inte folk så sent okej att du var full men seriöst inte okej. Kul att du betedde dig lika moget som du är gammal.. :))))) )
Kom hem och däckade direkt och på morgonen efter frukost och kaffe så blev jag upplockad och vägen ledde hem till Joseph och där spenderades min eftermiddag.
Det var kul att se honom igen efter så lång tid!

Och ja....idag är första dagen på mitt lov. Har dock mycket uppgifter kvar att göra men aah, jag får ta itu med dem. Imorgon ska jag på middagsdate! :D
Hursomhelst... ska slå på någon film om jag hittar!
PUSSSSSSS


hej cp

halllåååååååååååååååå

LYCKA



Fick den här på posten idag. Den är till dig Amal!

naida

Iranie på bussen!!!

Hahahah blev fett rädd av de där reklambladet först, trodde det var äkta xD jag ba hallå jag sover tre på natten:((

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress