Bilderna på shoppingen från idag!


En sjukt bra platt/locktång. Han plattade mitt hår och det blev helt silkeslent. Han lockade och borstade ut locken tills jag sa stopp. När han släppte så såg locken ut som den gjorde från början. Som om ingenting hade hänt med den. Sjuuukt!


Allt ovan är från Forever XXI

Victoria Secret

Nux. Till naglar och ansikte.

Victoria Secret

Älskar örhängena!

Japp... det var nog allt om jag inte glömt nåt.
Idag mötte jag första otrevliga personen i en butik.
Jag ville ha ett linne med Garfield på och en text under som det står; Food Coma på.
Den sista hängde på en docka. Jag frågade om man kunde ta den som fanns på dockan och expediten säger att ; Näe ttyvärr, vi säljser inte sånt som hänger på dockan.
Hur mycket jag än frågade fick jag ett nej.
Sjukt... trodde affären vill sälja.. men tydligen inte...

 

Aja, ska sovaaaaaaaaa! GODNATTTTT!


Michaila

Mycket fint du har köpt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress