Asså jag har typ blivit förälskad i Daniel Adams Ray. Så jävla bra! Och hans röst är kärlek!
Försov mig imorse -.- men bildlektionen var ändå onödig så de gör inte så mycket.
Vi började med skulptur, men orkade inte göra så mycket.
Imorgon är det redan onsdag :o vilket betyder 2 dagar till och sen helg!
Tisdagar är en soft dag faktiskt, dock väldigt rastlös!
Efter skolan tog jag och Naida oss till Waynes och satt och surrade ett tag.
Sollentuna Centrum är ett mysigt ställe att hänga på tycker jag. Bättre än Stinsen har jag kommit på.
Stinsen är för luftigt och öppet och vart man än vänder sig så finns det folk.
Centrum har en skönare atmosfär att vistas i plus inredningen med palmer och sen mörka färger och dom där "kryp-in" som finns lite överallt, ger en myyyyyyyysipysiiiiiiiiiiiiii känsla! :D
Skallll esooooooooovää.
Godnatt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress